Alebo sa prihláste cez:
V prípade, že idete na prvú lekciu, je potrebné sa zaregistrovať a rezervovať si účasť tel. na 0948 800 893. Registráciu tu. Informácie tu
E-mail info@sportcentrum-junior.sk | Tel. 0948 800 893
so sídlom: Gaštanová 3084/29, 010 07 Žilina
IČO: 45 606 358
spoločnosť zapísaná v obchodnom registri Okresného súdu Žilina, odd.: Sro, vl. č. 53094/L
I. Vymedzenie základných pojmov podľa abecedného poradia
Cenník – prehľad cien za Služby poskytované Prevádzkovateľom, ktorý je Klientovi k dispozícii v Centre a tiež na Webovej stránke Prevádzkovateľa
Centrum – prevádzka Prevádzkovateľa, nachádzajúca sa na adrese: Hlinská 2592/14 (Junior), 010 01 Žilina, v ktorej Prevádzkovateľ poskytuje svoje Služby, vybavená profesionálnym fitness zariadením pre zabezpečenie vysokej kvality Služieb,
Člen – Klient, ktorý sa vyplnením registračného formulára zaregistroval u Prevádzkovateľa a Prevádzkovateľ mu vystavil Členskú kartu
Členská karta – karta, ktorú vydá Prevádzkovateľ Členovi, prostredníctvom ktorej si Člen u Prevádzkovateľa rezervuje a zakupuje Služby a prostredníctvom ktorej sa Prevádzkovateľovi preukazuje pri odoberaní Služieb
Inštruktor – osoba príslušnej kvalifikácie, ktorá vedie skupinové cvičenia za odplatu podľa Cenníka Prevádzkovateľa,
Klient – fyzická osoba, ktorá využíva Služby poskytované Prevádzkovateľom v Centre alebo prostredníctvom Webovej stránky Prevádzkovateľa,
Kredit – finančné prostriedky, ktoré Členovi po ich zaplatení Prevádzkovateľovi pripísané na členský účet a ktorými Člen hradí cenu Služby podľa platného Cenníka
Otváracie hodiny – sú hodiny, počas ktorých je možné využívať Služby, ktoré poskytuje Prevádzkovateľ priamo v Centre a sú uvedené na vstupe do Centra a na Webovej stránke,
Prevádzkovateľ - obchodná spoločnosť SPORT CENTRUM Junior s.r.o. , so sídlom: Gaštanová 3084/29, 010 07 Žilina, IČO: 45 606 358, spoločnosť zapísaná v obchodnom registri Okresného súdu Žilina, odd.: Sro, vložka č. 53094/L, zast. Róbertom Klopštockom, konateľ a Michaelou Rybovou, konateľkou,
Prevádzkový poriadok –bližšie určuje podmienky poskytovania Služieb Prevádzkovateľom a využívania Služieb Klientov v priestoroch Centra Prevádzkovateľa. Prevádzkový poriadok je umiestnený na viditeľnom mieste v Centre a je tiež zverejnený na Webovej stránke Prevádzkovateľa.
Reklamačný poriadok - upravuje spôsob uplatňovania nárokov Klienta vyplývajúcich zo zodpovednosti Prevádzkovateľa za nedostatky a vady poskytnutej Služby a vybavenia reklamácie. Reklamačný poriadok je umiestnený na viditeľnom mieste v Centre a je tiež zverejnený na Webovej stránke ako súčasť VOP, čl. VIII.
Služby – produkty a služby, ktoré poskytuje Prevádzkovateľ v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti v oblasti fitness, či už priamo v Centre Prevádzkovateľa alebo prostredníctvom Webovej stránky Prevádzkovateľa,
Tréner – osoba príslušnej kvalifikácie, ktorá poskytuje individuálne tréningy za odplatu podľa Cenníka Prevádzkovateľa.
VOP – sú tieto všeobecné obchodné podmienky Prevádzkovateľa, ktoré sú Klientom k dispozícii tak v Centre ako aj na Webovej stránke Prevádzkovateľa
Webová stránka – webová stránka Prevádzkovateľa www.sportcentrum-junior.sk, prostredníctvom ktorej poskytuje Prevádzkovateľ svoje Služby a informácie pre svojich Klientov
Zmluva na diaľku – zmluva o poskytovaní Služieb uzavretá medzi Prevádzkovateľom a Klientom prostredníctvom jedného alebo viacerých prostriedkov diaľkovej komunikácie bez súčasnej fyzickej prítomnosti Prevádzkovateľa a Klienta, najmä využitím webového sídla Prevádzkovateľa, elektronickej pošty, telefónu.
Zodpovedná osoba – je zamestnanec Prevádzkovateľa resp. iná osoba poverená Prevádzkovateľom, ktorá v Centre Klienta poskytuje Klientom poradenstvo ohľadom Služieb poskytovaných Prevádzkovateľom, prijíma reklamácie Klientov, vykonáva dohľad nad využívaním Služieb Klientmi a vykonáva inú činnosť s tým súvisiacu. Konanie zodpovednej osoby sa považuje za konanie Prevádzkovateľa. .
II. Úvodné ustanovenia
VOP upravujú vzájomné práva a povinnosti ktoré vznikajú medzi Prevádzkovateľom a Klientom pri poskytovaní a využívaní Služieb priamo v Centre Prevádzkovateľa alebo prostredníctvom jeho Webovej stránky, pri poskytovaní Služieb na základe Zmluvy uzavretej na diaľku, a upravujú ďalšie právne vzťahy, ktoré s tým súvisia.
Odlišné práva a povinnosti od VOP si môžu Prevádzkovateľ s Klientom individuálne dohodnúť formou samostatnej písomnej zmluvy. V takom prípade majú takéto dojednania prednosť pred ustanoveniami VOP.
III. Služby poskytované Prevádzkovateľom
Prevádzkovateľ v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti v oblasti fitness a zdravého životného štýlu Klientom poskytuje najmä:
možnosť registrácie Klientov a vystavenie Členskej karty v zmysle čl. IV VOP,
skupinové cvičenia podľa aktuálnej ponuky Prevádzkovateľa dostupnej v jeho Centre alebo zverejnenej na jeho Webovej stránke, s nutnosťou rezervácie v zmysle čl. V VOP,
možnosť pripísania (zakúpenia) Kreditu na členský účet Člena v zmysle čl. VI VOP,
redukčné programy a osobné tréningy pod vedením Trénera, iné Služby obdobného charakteru,
predaj tovaru na priamu konzumáciu v Centre Prevádzkovateľa.
Rozsah poskytovaných Služieb je zverejnený na Webovej stránke Prevádzkovateľa. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo na ich zmenu.
Klient je povinný za Službu uhradiť cenu v zmysle aktuálneho Cenníka.
Ceny za Služby sú v Cenníku uvádzané ako ceny konečné, vrátane DPH.
Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo na zmenu Cenníka.
Prevádzkovateľ svojich Klientov informuje o aktuálnych zvýhodnených cenách za Služby, ktoré poskytuje, a to formou oznamu tak v Centre ako aj na svojej Webovej stránke (ďalej len „Akcie“).
Akcie platia výhradne po dobu stanovenú Prevádzkovateľom a pri splnení všetkých podmienok stanovených Prevádzkovateľom ku každej jednotlivej Akcii.
Ponuka Služieb poskytovaných Prevádzkovateľom a Cenník ostávajú v platnosti, pokiaľ sú zobrazované na Webovej stránke Prevádzkovateľa.
Cenu Služieb je Klient oprávnený Prevádzkovateľovi uhradiť:
v hotovosti alebo priamo v Centre Prevádzkovateľa,
bezhotovostne prostredníctvom platobného portálu prostredníctvom Webovej stránky Prevádzkovateľa,
bezhotovostne prostredníctvom Kreditu na Členskom účte Člena.
Príjemcom platieb je Prevádzkovateľ.
Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo prerušiť alebo obmedziť na nevyhnutný čas poskytovanie Služieb v odôvodnených prípadoch (napr. nevyhnutné opravy Centra, havarijné stavy, aktualizácia Webovej stránky, atď.).
Prevádzkovateľ je v takom prípade povinný:
o vzniknutej situácii svojich Klientov ihneď informovať
oznamom pri vstupe do Centra, na Webovej stránke Prevádzkovateľa príp. emailom na emailovú adresu, ktorú Klienti uviedli pri registrácii,
formou textovej správy zaslanej dotknutým Klientom na telefónne čísla uvedené pri registrácii,
Klientom, ktorí uhradili ceny v zmysle Cenníka za Služby, ktoré v dôsledku vzniknutej situácie neboli zo strany Prevádzkovateľa poskytnuté, v závislosti od spôsobu, akým Klient ceny uhradil, Kredit alebo finančné prostriedky bezodkladne vrátiť.
IV. Registrácia Klientov a členstvo
Členstvo a tomu zodpovedajúce práva a povinnosti vznikajú Klientovi jeho zaregistrovaním, teda vyplnením registračného formulára, ktorý je pre každého Klienta k dispozícii v Centre Prevádzkovateľa.
Registrácia Klienta je možná výlučne osobne v Centre Prevádzkovateľa.
Klient v registračnom formuláre uvádza svoje meno, priezvisko, telefónne číslo a emailovú adresu.
Zodpovedná osoba pri registrácii Klienta vždy oboznámi s VOP ktorých súčasťou je Reklamačný poriadok a Prevádzkovým poriadkom, čo Klient svojím podpisom na registračnom formulári potvrdzuje.
Pri registrácii je Klient povinný u Prevádzkovateľa zložiť sumu najmenej vo výške 10,- EUR, ktorá mu bude pripísaná na členský účet ako Kredit.
Klienti, ktorí sú si navzájom osoby blízke v priamom rade (tzn. rodič a potomok) a manželia sú oprávnení požiadať Prevádzkovateľa o zriadenie tzv. registrácie RODINA, ktorá im umožní cez online rezervačný systém Prevádzkovateľa rezervovať 2 miesta na skupinové cvičenie.
Po dokončení registrácie Klienta mu Zodpovedná osoba pridelí členské číslo a vystaví Členskú kartu, na ktorej sú uvedené identifikačné údaje Klienta a prihlasovacie údaje, potrebné na prístup Klienta do svojho užívateľského rozhrania na Webovej stránke Prevádzkovateľa (ďalej len „Členský účet“). Členská karta tiež slúži na identifikáciu Klienta pri využívaní Služieb v Centre Prevádzkovateľa.
Rozhranie Webovej stránky Prevádzkovateľa neumožňuje Klientom, ktorí nie sú zaregistrovaní využívať Služby poskytované Prevádzkovateľom priamo na jeho Webovej stránke.
V. Členský účet Klienta
Klient je oprávnený na Webovej stránke Prevádzkovateľa vstupovať do svojho Členského účtu.
Zo svojho Členského účtu je Klient oprávnený využívať Služby poskytované Prevádzkovateľom na jeho Webovej stránke, a to:
prostredníctvom rezervačného systému si rezervovať miesto na skupinové cvičenie,
získať Kredit na svoj Členský účet uhradením finančných prostriedkov Prevádzkovateľovi bezhotovostne prostredníctvom platobnej brány,
objednať si ďalšie Prevádzkovateľom poskytované Služby.
Pri využívaní svojho Členského účtu je Klient povinný uvádzať správne a pravdivé údaje.
Prístup k Členskému účtu je zabezpečený užívateľským menom a heslom.
Klient je povinný zachovávať mlčanlivosť ohľadom informácii potrebných pre prístup do jeho Členského účtu.
Klient nie je oprávnený umožniť využívanie jeho Členského účtu tretím osobám.
Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo zrušiť Členský účet, a to najmä v prípade ak tento nie je využívaný po dobu dlhšiu ako 12 mesiacov, alebo nie je využívaný v súlade s týmito VOP.
Klient berie na vedomie, že jeho Členský účet nemusí byť dostupný nepretržite, a to najmä s ohľadom na potrebu údržby hardwarového a softwarového vybavenia Prevádzkovateľa, príp. tretích osôb.
VI. Rezervácia miesta na skupinovom cvičení
Prevádzkovateľ poskytuje skupinové cvičenia v čase, v rozsahu a na mieste určenom Prevádzkovateľom podľa rozvrhu skupinových cvičení dostupnom v Centre Prevádzkovateľa a tiež zverejnenom na Webovej stránke Prevádzkovateľa (ďalej len „Rozvrh cvičení“).
Rozvrh cvičení obsahuje názov skupinového cvičenia, údaj o čase jeho začiatku a konci, meno Inštruktora, sála, v ktorej skupinové cvičenie prebieha a Rozvrh cvičení zverejnený na Webovej stránke obsahuje navyše aj údaj o počte voľných miest, resp. údaj o možnosti rezervácie miesta ako náhradník a cena jednotlivých skupinových cvičení.
Miesto na skupinovom cvičení si Klient môže u Prevádzkovateľa rezervovať
osobne v Centre Prevádzkovateľa,
telefonicky na tel. č. 00421 948 800 893,
online prostredníctvom rezervačného systému Prevádzkovateľa dostupného na Webovej stránke.
Klient, ktorý nie je Členom a Člen, ktorý na svojom Členskom účte nemá dostatočný Kredit si môže miesto na skupinovom cvičení rezervovať iba osobne v Centre Prevádzkovateľa alebo telefonicky.
Pre rezerváciu miesta na skupinovom cvičení online prostredníctvom rezervačného systému Prevádzkovateľ dostupného na Webovej stránky je potrebné sa prihlásiť do svojho Členského účtu, podľa návodu zverejneného na Webovej stránke Prevádzkovateľa.
Cez online rezervačný systém Prevádzkovateľa je Klient so štandardnou registráciou oprávnený rezervovať len 1 miesto na príslušné skupinové cvičenie. Klient s registráciou RODINA je oprávnený rezervovať 2 miesta na príslušné skupinové cvičenie.
Každé skupinové cvičenie je limitované počtom voľných miest pre Klientov.
V prípade, že sú všetky voľné miesta na príslušné skupinové cvičenie rezervované, Klient je oprávnený rezervovať si miesto ako náhradník (ďalej len „Náhradník“) a v prípade, že iný Klient svoju rezerváciu zruší, Náhradník automaticky vstupuje na jeho miesto. O skutočnosti, že Náhradník má platne rezervované miesto na príslušné skupinové cvičenie bude Prevádzkovateľom vyrozumený formou textovej správy zaslanej na telefónne číslo, ktoré uviedol pri svojej registrácii.
V prípade viacerých Náhradníkov rozhoduje ich poradie, v ktorom si títo rezervovali miesto na príslušnom skupinovom cvičení ako náhradník.
V momente uskutočnenia platnej online rezervácie miesta na skupinovom cvičení sa Klientovi z Kreditu automaticky odpočíta suma zodpovedajúca cene príslušného skupinového cvičenia v zmysle Cenníka.
Klient je oprávnený zrušiť svoju rezerváciu miesta na skupinovom cvičení. Zrušenie registrácie však môže byť Prevádzkovateľom penalizované, pričom výška penalizácie závisí od dĺžky času, ktorý ostáva od zrušenia registrácie do začiatku skupinového cvičenia.
Penalizácia sa realizuje spôsobom vrátenia Kreditu (sumy vo výške ceny za príslušné skupinové cvičenie, na ktoré mal Klient rezervované miesto) na Členský účet Klienta poníženého o sumu zodpovedajúcu príslušnej výške penalizácie.
Aktuálna výška penalizácie je zverejnená na Webovej stránke klienta pod Rozvrhom cvičení a Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo na jej zmenu.
Podmienkou uskutočnenia skupinového cvičenia je splnenie minimálneho počtu 3 rezervovaných miest Klientmi. V prípade, že minimálny počet rezervovaných miest nie je splnený, príslušné skupinové cvičenie sa v danom dni a čase ruší, o čom je Prevádzkovateľ povinný informovať dotknutých Klientov formou textovej správy zaslanej na telefónne číslo uvedené pri registrácii a Kredit vo výške ceny za zrušené skupinové cvičenie im bude ihneď vrátený na ich Členský účet.
VII. Kredit
Minimálna výška Kreditu, ktorý môže Člen zakúpiť u Prevádzkovateľa za účelom jeho pripísania na jeho Členský účet je 10,- EUR.
Prevádzkovateľ je povinný Kredit pripísať na Členský účet príslušného Člena ihneď po obdržaní finančných prostriedkov.
Člen si môže zakúpiť Kredit na Členský účet:
v hotovosti v Centre Prevádzkovateľa,
bezhotovostne prostredníctvom platobného portálu cez svoj Členský účet.
Dodanie Služby Prevádzkovateľom sa uskutoční pripísaním Klientom uhradenej sumy na jeho Členský účet.
Člen je oprávnený uhrádzať ceny za Služby poskytované Prevádzkovateľom bezhotovostne prostredníctvom Kreditu, ktorý má pripísaný na svojom Členskom účte.
Platnosť Kreditu je 12 mesiacov odo dňa jeho zakúpenia u Prevádzkovateľa. Po uplynutí doby platnosti Kreditu, tento prepadá k rukám Prevádzkovateľa a výška Kreditu na Členskej karte je 0,- EUR.
Člen je oprávnený požiadať Prevádzkovateľa o predĺženie platnosti Kreditu z vážnych najmä zdravotných dôvodov, počas ktorých nie je schopný svoj Kredit využívať, pričom žiadosť musí byť Prevádzkovateľovi podaná písomne (emailom alebo listom). Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo o každej žiadosti Klienta rozhodovať individuálne a podľa svojho uváženia.
Člen nemôže žiadať vrátenie Kreditu, ktorý už u Prevádzkovateľa zložil (zakúpil).
Člen nemôže žiadať prenesenie Kreditu z jeho Členského účtu na Členský účet iného Člena.
Člen je povinný vo vlastnom záujme počínať si tak, aby mu Kredit neprepadol.
Člen si môže predĺžiť platnosť Kreditu zložením ďalšieho Kreditu.
Prevádzkovateľ je povinný viesť evidenciu o Kreditoch všetkých Členov a o ich čerpaní.
Každému Členovi sú po prihlásení sa do jeho členského účtu dostupné informácie týkajúce sa zostatku a histórii čerpania Kreditu, platnosti Kreditu, histórii rezervovaných a absolvovaných skupinových cvičení, atď..
VIII. Zmluva na diaľku
Rozhranie Webovej stránky Prevádzkovateľa obsahuje informácie o Službách, ktoré Prevádzkovateľ poskytuje a ktoré si môže Klient prostredníctvom svojho Členského účtu u Poskytovateľa objednať, informácie o cenách Služieb v Cenníku. Týmto ustanovením nie je Prevádzkovateľ obmedzený uzavrieť s Klientom zmluvu s individuálne dojednanými zmluvnými ustanoveniami.
Za účelom objednania Služby vyplní Klient objednávkový formulár na Webovej stránke Prevádzkovateľa, ktorý obsahuje informácie o Službe, ktorú si Klient objednáva a o spôsobe úhrady ceny (ďalej ako „Objednávka“).
Spôsob dodania Služby vyplýva priamo z jej charakteru.
Klientovi nevznikajú žiadne náklady spojené s dodaním Služby.
Pred zaslaním Objednávky má Klient možnosť skontrolovať a meniť zadané údaje.
Objednávku Klient Prevádzkovateľovi odošle kliknutím na tlačidlo: Rezervovať
Údaje uvedené v Objednávke považuje Prevádzkovateľ za správne.
Prevádzkovateľ bezodkladne po obdržaní Objednávky túto skutočnosť potvrdí Klientovi elektronickou poštou na adresu Klientom zadanú pri registrácii.
Zmluva na diaľku je uzavretá odoslaním Objednávky Prevádzkovateľom.
Klient výslovne súhlasí s použitím komunikačných prostriedkov na diaľku pri uzavieraní Zmluvy na diaľku. Náklady, ktoré Klientovi vznikli pri použití komunikačných prostriedkov na diaľku si Klient uhrádza sám.
Cenu za Služby podľa uzavretej Zmluvy na diaľku môže Klient uhradiť nasledujúcimi spôsobmi:
bezhotovostne prostredníctvom platobného portálu,
bezhotovostne prostredníctvom Kreditu na Členskom účte Člena.
Klient je oprávnený aj bez uvedenia dôvodu odstúpiť od Zmluvy na diaľku do 14 dní odo dňa jej uzavretia.
Klient nie je oprávnený odstúpiť od Zmluvy na diaľku, predmetom ktorej je poskytnutie Služby, ak sa jej poskytovanie začalo s výslovným súhlasom Klienta a Klient vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od Zmluvy na diaľku po úplnom poskytnutí Služby, a ak došlo k úplnému poskytnutiu Služby.
Klient odoslaním Objednávky udeľuje Prevádzkovateľovi súhlas so začatím poskytovania Služby pred uplynutím lehoty na odstúpenie od Zmluvy na diaľku a vyhlasuje, že bol riadne Prevádzkovateľom poučený, že udelením súhlasu so začatím poskytovania Služby pred uplynutím lehoty na odstúpenie od Zmluvy na diaľku stráca po úplnom poskytnutí Služby právo na odstúpenie od Zmluvy na diaľku.
Klient môže svoje právo na odstúpenie od Zmluvy na diaľku uplatniť u Prevádzkovateľa v listinnej podobe alebo v podobe zápisu na inom trvanlivom nosiči – emailom. Klient je oprávnený použiť formulár na odstúpenie podľa prílohy č. 1 týchto VOP.
Lehota na odstúpenie sa považuje za zachovanú, ak oznámenie o odstúpení od Zmluvy na diaľku bolo odoslané Prevádzkovateľovi najneskôr posledný deň lehoty. Pri pochybnostiach o doručení sa Klientom odoslané oznámenie o odstúpení od Zmluvy na diaľku považuje za doručené uplynutím času primeraného použitému spôsobu doručovania, ak Klient vie preukázať jeho odoslanie na adresu oznámenú Klientovi Prevádzkovateľom alebo na adresu, ktorej zmena bola Klientovi náležite oznámená Prevádzkovateľom po uzavretí Zmluvy na diaľku. Ak poštovú zásielku, ktorej obsahom je oznámenie o odstúpení od zmluvy, nemožno dodať Prevádzkovateľovi z dôvodov podľa osobitného predpisu (zákon č. 325/2011 Z. z.), oznámenie o odstúpení od zmluvy sa považuje za doručené dňom jeho odoslania Prevádzkovateľovi na adresu podľa prvej vety.
Ak Klient odstúpi od Zmluvy na diaľku, zrušuje sa od začiatku aj každá doplnková zmluva súvisiaca so Zmluvou na diaľku, od ktorej Klient odstúpil.
Dôkazné bremeno o uplatnení práva na odstúpenie od Zmluvy na diaľku znáša Klient.
Prevádzkovateľ je povinný bez zbytočného odkladu najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od Zmluvy na diaľku vrátiť Klientovi všetky platby, ktoré od neho prijal na základe Zmluvy na diaľku alebo v súvislosti s ňou, a to rovnakým spôsobom, aký použil Klient pri svojej platbe.
Ak Klient odstúpil od Zmluvy na diaľku a pred začatím poskytovania Služieb udelil výslovný súhlas podľa čl. VIII bod 8.14 a 8.15 týchto VOP, Klient je povinný uhradiť Prevádzkovateľovi iba cenu za skutočne poskytnuté plnenie odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od Zmluvy na diaľku.
IX. Reklamačný poriadok
Reklamačný poriadok je vypracovaný v súlade so zákonom č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov a so zákonom č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník.
Reklamačný poriadok upravuje podmienky a spôsob uplatňovania nárokov Klienta zo zodpovednosti Prevádzkovateľa za nedostatky a vady poskytnutých Služieb a vybavenia reklamácie.
Klient má právo na reklamáciu v prípade, ak mu Prevádzkovateľ poskytol Služby nižšieho rozsahu alebo kvality ako je to vopred dohodnuté alebo ako je to obvyklé.
Zodpovedná osoba je povinná poučiť Klienta uplatňujúceho reklamáciu o jeho právach podľa § 622 a 623 Občianskeho zákonníka. Na základe rozhodnutia Klienta, ktoré z týchto práv uplatňuje, je Zodpovedná osoba povinná určiť spôsob vybavenia reklamácie podľa § 2 písm. m) zákona č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov (vybavením reklamácie ukončenie reklamačného konania opravou Služby, výmenou Služby, vrátením ceny Služby, vyplatením primeranej zľavy z ceny Služby, písomná výzva na prevzatie plnenia alebo jej odôvodnené zamietnutie):
ihneď,
v zložitých prípadoch najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie,
v odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu Služby, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.
Po určení spôsobu vybavenia reklamácie sa reklamácia vybaví:
ihneď,
do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.
Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie má Klient právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na poskytnutie novej Služby.
Klient môže uplatniť svoju reklamáciu u Prevádzkovateľa resp. Zodpovednej osoby nasledovnými spôsobmi:
ústnou formou v Centre u Zodpovednej osoby; v takom prípade je Zodpovedná osoba povinná určiť spôsob vybavenia reklamácie ihneď a reklamáciu vybaviť ihneď,
ak reklamácia podľa písm. a) nie je možná, písomnou formou:
spísaním reklamačného formuláru v Centre u Zodpovednej osoby;
zaslaním emailu Prevádzkovateľovi na emailovú adresu: info@sportcentrum-junior.sk
Klient je povinný pri uplatnení reklamácie uviesť predmet a dôvody reklamácie a tieto preukázateľne skutkovo podložiť.
Prevádzkovateľ, resp. Zodpovedná osoba ja povinná ihneď vydať Klientovi potvrdenie o prijatí reklamácie. V prípade uplatnenia reklamácie podľa čl. VIII bodu 8.7 písm. b), ii) VOP ak nie je možné doručiť Klientovi potvrdenie ihneď, musí sa doručiť bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie. Potvrdenie o uplatnení reklamácie sa nemusí doručovať, ak má Klient možnosť preukázať uplatnenie reklamácie iným spôsobom.
Prevádzkovateľ je povinný o vybavení reklamácie vydať Klientovi písomný doklad najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.
Za vadne poskytnutú Službu nemožno považovať čerpanie Služieb menšieho rozsahu spôsobené samotným Klientom. Tiež nejde o vadné poskytnutie Služieb v dôsledku vyššej moci. V týchto prípadoch Prevádzkovateľ reklamáciu Klienta zamietne.
Klient je povinný poskytnúť Prevádzkovateľovi, resp. Zodpovednej osobe všetku potrebnú súčinnosť pri riešení reklamácie, najmä poskytnúť všetky informácie, predložiť doklady preukazujúce skutkový stav veci, umožniť Prevádzkovateľovi, resp. Zodpovednej osobe, aby sa mohla o oprávnenosti reklamácie presvedčiť.
XI. Zodpovednosť
Prevádzkovateľ nezodpovedá za škodu na veciach vnesených alebo odložených v Centre, v prípade ak ich Klient odloží mimo miest, ktoré Prevádzkovateľ vyhradil na odloženie vecí.
Klient využíva Služby Prevádzkovateľa na vlastné nebezpečenstvo, riziko a zodpovednosť v súlade s jeho zdravotným stavom.
Prevádzkovateľ nezodpovedá za poranenia a úrazy, ktoré si Klient zapríčinil vlastnou neopatrnosťou, nerešpektovaním vlastného zdravotného stavu alebo nerešpektovaním Prevádzkového poriadku alebo spôsobené porušením povinností tretej osoby.
Prevádzkovateľ nezodpovedá za škody spôsobené nepredvídateľnými udalosťami spôsobenými vyššou mocou.
Klient zodpovedá za škodu spôsobenú Prevádzkovateľovi a tretím osobám porušením Prevádzkového poriadku, neuposlúchnutím pokynov Prevádzkovateľa a Zodpovednej osoby, ako aj za stratu Členskej karty, kľúčov a za škodu spôsobenú na športovom zariadení Prevádzkovateľa, ktorú spôsobil pri ich nesprávnom používaní, resp. úmyselným poškodení a Klient je povinný uhradiť spôsobenú škodu v plnej výške. Tým nie je dotknutá zodpovednosť Klienta podľa platných právnych predpisov.
XII. Doručovanie
Kontaktné údaje Prevádzkovateľa sú:
adresa na doručovanie listinných zásielok: Hlinská 14, 01001, Žilina
telefónne číslo: 0948 800 893
emailová adresa: info@sportcentrum-junior.sk
Pokiaľ nie je dohodnuté inak, korešpondencia medzi Prevádzkovateľom a Klientom musí byť písomná a doručovaná osobne, emailom alebo doporučene prostredníctvom prevádzkovateľa poštových služieb. Prevádzkovateľ listinné zásielky doručuje Klientovi emailom uvedeným pri registrácii.
Zásielka sa považuje za doručenú:
ak bol preukázateľne odoslaný na emailovú adresu adresáta,
prevzatím listinnej zásielky adresátom,
odmietnutím prevzatia listinnej zásielky adresátom,
okamihom vrátenia zásielky odosielateľovi z dôvodu, že zásielka nebola adresátom prevzatá
z dôvodu, že „adresát je neznámy“,
v odbernej lehote u prevádzkovateľa poštových služieb.
XIII. Ochrana osobných údajov
Klient svojím podpisom na registračnom formulári dáva Prevádzkovateľovi súhlas na spracovanie a uchovanie jeho osobných údajov v evidenčnom systéme Prevádzkovateľa v súlade so zákonom č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení.
Súhlas sa vzťahuje na osobné údaje v rozsahu registračného formulára a Klient ho môže kedykoľvek písomne odvolať.
Prevádzkovateľ neposkytuje akékoľvek informácie o ostatných Klientoch.
XIV. Alternatívne riešenie sporov
Klient má právo obrátiť sa na Prevádzkovateľa so žiadosťou o nápravu (e-mailom na info@sportcentrum-junior.sk), ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým Prevádzkovateľ vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že Prevádzkovateľ porušil jeho práva. V prípade sporu medzi Prevádzkovateľom a Klientom, ak Prevádzkovateľ na žiadosť Klienta o nápravu odpovedal zamietavo alebo neodpovedal do 30 dní od dňa jej odoslania, má Klient právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu podľa zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení sporov prostredníctvom subjektu alternatívneho riešenia sporov (subjekt ARS), ktorým je Slovenská obchodná inšpekcia alebo iná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky alebo prostredníctvom platformy na riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Alternatívne riešenie sporov môže využiť len Klient - spotrebiteľ – fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom (Klientom) a predávajúcim (Prevádzkovateľom), vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa týka len zmlúv uzatvorených na diaľku. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR. Subjekt ARS môže od Klienta ako spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 EUR s DPH.
XV. Záverečné ustanovenia
V prípade, že sa niektoré z ustanovení VOP ukáže ako neplatné alebo neúčinné, alebo sa takým stane, nahradia ich ustanovenia, ktoré sa obsahom najviac neplatným ustanoveniam približujú. Neplatnosťou alebo neúčinnosťou jedného ustanovenia VOP nie je dotknutá platnosť ostatných ustanovení VOP.
Rozhodným právom je právo Slovenskej republiky.
Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo VOP meniť a dopĺňať podľa potreby.
VOP sú platné od 17.1.2017